Na tuhle kouzelnou hru jsem čekal už od oznámení, a když se datum otevřené bety několikrát odložilo, řekl jsem si
“Pracují na tom aby nepustili mezi lidi nějaký paskvil,”
Nejspíš to tak i bylo a proto jsem zajásal, když datum dosáhlo konečné splatnosti. Sedmnáctého února jsem si nadšeně stáhl na svůj iPhone hru Maguss, tedy stáhl bych si ji oficiálně přes Appstore, kdyby schvalování aplikace nemělo prodlevu, takže alternativní cestou skrze TestFlight.
Následující dny se vše zlepšilo. Hráči se Magussu věnovali více než dost a postupně objevovali různé chybičky a bugy, díky kterým mohli vývojáři hru směrovat správným směrem. Žádná hra není nikdy na začátku jejího vydání bez chyb. Vezměte si například vývojáře z Bethesdy, Skyrim trápí bugy i po sedmi letech.
Vývoj Magussu trval dlouho, ale nejspíše ne až tak dlouho jak by si zasloužil, jelikož mám stále pocit, že jsme dostali jakýsi polotovar, hrubý nástřel nějaké hry. Jak jsem psal na začátku, hra mě lákala již od samého oznámení, ale po vydání jsem nějak vystřízlivěl, byl jsem nejspíše odčarován. Ve hře vám prakticky stačí čtrnáct dní nepřetržitého hraní na dosažení vysoké úrovně a mlátit potvory či jiné hráče, po čase prostě ztrácí smysl. Hra pro mě bohužel nenabízí nic čím by mě lákala, ale tak je to se spoustu her, které jsem hrál. Není žádný důvod hrát, a i když se do hry chystá spousta změn, nejsem si jist zda to bude ta správná motivace.
Stále však doufám, že se Magussu podaří něco nového, revolučního, i když pro mě stále zůstává jedničkou na poli AR her (augmented relity = rozšířená realita) Ingress a Pokemon GO.
Jak jste na tom vy? Baví vás hra Maguss nebo jste zkusili i něco jiného? Co vám ve hře chybí nebo naopak, čím vás hra dostala?